You are here

komunikacja

Jakiego rodzaju są korzyści z brania udziału w programach lojalnościowych?

oszczędzanie
Author: Connie Ma
Source: http://www.flickr.com
Programy lojalnościowe to niezwykle znane narzędzia marketingowe, które wymagają sprawnej infrastruktury, która wspomoże proces rozliczeń. Bardzo olbrzymią trudność sprawia to, jeśli chodzi o rozproszone przedsiębiorstwa składające się z szeregu mniejszych, osobnych oddziałów.

Reklama online jest idealną opcją, bowiem wiele osób loguje się do sieci

Lenovo prezentuje inspirujące ultrabooki
Author: Lenovo
Source: Lenovo
Dzieciaki zaczynają naukę informatyki już w pierwszej klasie, gdyż każdy zdaje sobie sprawę z tego, że jest to przyszłość. Oczywistym jest, iż wielu starszym osobom się to nie podoba i woleliby, gdyby dzieciaki zamiast siedzieć przed laptopem nieustannie bawiły się na podwórku wraz z kolegami. Czasy się zmieniają bez względu na to czy nam się to podoba czy nie. Dlatego też każdy z nas musi zwiększać swoją świadomość w obszarze IT.

Język angielski jest bardzo pomocny w życiu prywatnym

nauka angielskiego
Author: World Literature Today
Source: http://www.flickr.com
W malucha powinno się inwestować na każdym etapie jego życia. Rodziciele, którzy zdecydowali się wyprawić dziecko do szkoły językowej, jako znaczącą wartość uważają fakt, że spory nacisk kładzie się w tym miejscu na indywidualną pracę z uczniem. Bardzo ważne jest więc troszczenie się o to, żeby umiejętność komunikowania się w tym języku była utrzymana na właściwym poziomie. Sporo ludzi wyniosło biegłą znajomości języka angielskiego jeszcze ze szkoły, przede wszystkim jeśli mieli oni dobrego lektora a w dodatku sami interesowali się zagraniczną muzyką, czytali książki, które w Polsce jeszcze nie były tłumaczone itd.

Tajemniczy klient

tajemniczy klient
Source: http://www.sxc.hu/
Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe analizy jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.

Consulting skuteczną metodą na sukces podmiotów gospodarczych

consulting
Source: http://www.4results.pl/
Szalejący na całym świecie kryzys bardzo szkodzi właścicielom różnych firm. Dzisiejsze czasy nie są dla ludzi biznesu za bardzo łaskawe. Mnóstwo ludzie, w trosce o rodzinny budżet, mocno ucina wszelkie zbędne koszty. Nie jest w takiej sytuacji łatwo dotrzeć do potencjalnego nabywcę nawet najbardziej atrakcyjną promocją. Konsumenci nie dają się teraz złapać tylko na spektakularne obniżki cenowe. Potrzebują oni profesjonalnego podejścia.

Obieg dokumentów w firmie - co to jest i czy warto z niego korzystać. Podpowiadamy

Dokumenty
Author: TintedLens-Photo
Source: http://www.flickr.com
Chyba każda duża firma ma w swoich komputerach informatyczne systemy zarządzania. Jeżeli w zakładzie pojawia się jakikolwiek problem, naprawienie go przy pomocy informatycznych systemów zarządzania jest właściwie bardzo proste. Taki system informatyczny znakomicie sprawdza się także do polepszenia komunikacji między pracownikami. Jak to osiągnąć?Po pierwsze w systemie umieszcza się informację o zaplanowanej produkcji albo o wielkości sprzedaży oraz trzymanych zamówieniach na odpowiednie wyroby gotowe.

Czy ukształtowanie zgranego zespołu to mozolne zadanie do zrobienia?

pracownik
Author: efile dotcom
Source: http://www.flickr.com
Należy zatem przekonać się, w jaki sposób możemy właściwie zarządzać pracownikami, żeby oczekiwać właściwych efektów, a równocześnie zachować szacunek pracowników. Zewsząd bowiem raz za razem słychać fale krytyki, które jednoznacznie negatywnie wypowiadają się o atrakcyjności tego rodzaju pracy. Głównym argumentem, który bardzo często pada z ust krytyków to bez wątpliwości kwestia nieodpowiedniego poziomu zgrania zespołu.