You are here

segregatory

Jak odpowiednio zadbać o materiały reklamowe w firmie, którą się prowadzi.

Segregatory
Author: Gareth Saunders
Source: http://www.flickr.com
Głównymi odbiorcami biurowych artykułów są różnego rodzaju firmy, ale nie mniej istotną grupę stanowią też uczniowie. Widać to bardzo dobrze szczególnie na początku roku szkolnego, gdy z półek zaczynają znikać długopisy, zeszyty i inne tego typu przybory. Z kolei biura kupują w zasadzie przez cały rok, tu raczej ciężko będzie mówić o sezonowości.

Klasyczny podział reklamy: radiową, telewizyjną, prasową, internetową oraz reklamę typu out-door.

reklama zewnętrzna
Author: David Howard
Source: http://www.flickr.com
Świetnie zaprojektowana, porządnie wydrukowana teczka z materiałami na temat produktu czy usługi jest dla klienta prostym przekazem, informującym, że firma przywiązuje uwagę do detali i poważnie traktuje klientów. Tak mało jest potrzebne, żeby ten efekt osiągnąć. Takiego typu teczki reklamowe da się wydrukować za stosunkowo niewielkie pieniądze, a mogą przyczynić się do wykreowania dobrego wizerunku marki na rynku.

User login