You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Biznes? Może działania w Internecie?

on Sep 24, 2018
Internet naprawdę zmienił nasze życie, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Okres lat dziewięćdziesiątych wydaje się w tym pojmowaniu naprawdę odległy. dowiadywaliśmy się z telewizji i gazet, nie było własnych internetowych mediów|. Dzisiaj natomiast każdy może posiadać blog lub kanał video i dotrzeć tym sposobem do większej ilości ludzi. Sporo osób już z tego skorzystało i zarabia dzięki temu fajne pieniądze.

O jakich kwestiach można pisać na blogu, o czym możemy mówić na własnym kanale video. Odpowiedź jest jednoznaczna. Właściwie o każdej rzeczy. Dokładnie, bez dwóch zdań, nie ma w tym temacie ograniczeń. Najlepiej sobie jednak radzą blogi, na jakich podejmuje się temat świata mody. Czyli rady, jak się ubrać, jak to zrobić, ażeby modnie wyglądać, co jest w danym okresie trendy i dlaczego nie warto nosić niektórych ubrań.
Adres url
Author: Descrier
Source: http://www.flickr.com
Trafnym przykładem w tej kategorii jest blog Kasi Tusk. Faktem jest, że dzięki znanemu nazwisku nie była ona zmuszona zabiegać o reklamę, bo każdy był ciekawy i zaglądał co ta „Tuskowa” tam radzi, jednak analizując ruch na stronie (ilość wiernych i powracających stale fanów), powinniśmy przyznać, że ten blog się po prostu obronił.

Jeśli mówimy o kanałach video to właściwie szeroko pojęta kwestia wyglądu. Dużo młodych kobiet pokazuje tam przykładowo rewelacyjny szampon (oferta) albo brylantynę, solidną odżywkę albo ciekawy makijaż. Dostrzegły to korporacje, które zajmują się produkcją tychże produktów i aktualnie w zamian za reklamę na tego typu videoblogu (zreferowanie danego produktu, raczej dobrze) taka blogerka dostaje albo sam produkt, lub nawet wypłatę.

Bardzo znane są blogi eksperckie, najczęściej które najczęściej dotyczą nowych mediów, ale nie tylko. Chwaleni są blogerzy i videoblogerzy, którzy podejmują temat nowych technologii. Dostają od różnych firm ,na przykład, do przetestowania jakiś nowoczesny sprzęt i opisują je, wymieniając po kolei plusy i minusy. Bardzo dobrze sobie radzą videoblogerzy, którzy rozwijają swoje programy rozrywkowe czy satyryczne. Na przykład, jest jeden gość, który ucieka przed policjantami albo (nasz odsyłacz) jeździ na tyłach tramwaju, i to oczywiście wszystko rejestruje, by później zaprezentować to w Sieci. Następny zaczepia ludzi na ulicach zadając strasznie głupie pytania. Ludzie to oglądają, ponieważ jest to darmowa i śmieszna rozrywka, a że głupia, no tak jest dość idiotyczna, ale czy zawsze powinniśmy oglądać poważne rzeczy?