You are here

Gdzie najkorzystniej umieścić reklamę? Pomyśl o transporcie zbiorowym, gdyż w autobusie jest idealne miejsce na Twoją reklamę

on Nov 6, 2017
Każda przestrzeń jest odpowiednia, żeby zastosować ją jako przekaz reklamowy. Nie każda jednakże jest skuteczna. Dlaczego? Decydują tu przeróżne kwestie, jakie determinują stopień naszego zaawansowania i odbiór określonego typu reklamy. Sporo jest lokalizacji w miastach, jakie się nie sprawdziły, jeśli chodzi o reklamę. Takie miejsca są po prostu zbytnio mało przyciągające uwagę, mijamy je każdego dnia i nie zauważamy. Co innego reklamy, jakie musimy zobaczyć, gdyż są tak odpowiednio wyeksponowane, w tak dobrych miejscach, że nie sposób ich przeoczyć.

komunikacja miejska
Author: Juan Carlos Seoane Vigo
Source: http://www.flickr.com
Takim rodzajem jest z pewnością reklama w autobusie - przykładowo - . Większość z nas korzysta z komunikacji miejskiej, a w większości miast – większych, lecz również zupełnie średniej i mniejszej wielkości takowa jest obecna, dzięki czemu trzeba spróbować właśnie tam zlokalizować swoją reklamę. Często ludzie zadają pytania, jak tego typu reklama będzie się prezentować, czy faktycznie autobus to właściwe miejsce na taki przekaz reklamowy? Możliwości jest rzeczywiście dużo, gdyż w autobusie jest faktycznie wiele miejsc, w których jesteśmy w stanie pokazać swoją reklamę - link.

reklama na autobusie
Author: Nacho
Source: http://www.flickr.com
Pierwsze co przychodzi na myśl to reklama na szybach czy w innym miejscu, gdzie jest właściwa powierzchnia. Pomimo to, twórcy takich przekazów reklamowych idą zdecydowanie dalej i prezentują przekaz reklamowy na kasownikach czy innych elementach. Ponadto, taka reklama staje się coraz bardziej nowatorska. Przykładem jest reklama multimedialna. Taka reklama (zobacz również) to nowatorska metoda przekazu reklamowego zapewniająca precyzyjne i bardzo efektywne dotarcie do klienta. Kolorowe spoty reklamowane to naprawdę wysoka jakość, gdyż emitowana reklama (kliknij tutaj) wyświetlana jest na monitorach reklamowych LCD. Dzięki temu naszą reklamę dziennie może zobaczyć tysiące odbiorców. Efektywność takiej formy przekazu reklamowego gwarantuje częstotliwość i cykliczność powtarzanych treści. Z pewnością to jedna z najbardziej efektywnych reklam.

Przewaga takiej reklamy nad pozostałymi formami reklam ma związek z dość specyficzną sytuacją w której znajduje się pasażer. Jest ona ograniczony czasowo i przestrzennie. Ciężko niekiedy znaleźć odpowiednią ilość koncentracji, ażeby czytać książkę, jednocześnie unika kontaktu wzrokowego z innymi pasażerami. Pragnąc zabić czas poszukuje czegoś, co przyciągnie jego uwagę. W ten sposób zacznie uważnie śledzić przekaz reklamowy wyświetlany na telebimie.

Reklama:

User login