You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Jak urządzić atrakcyjną konferencję.

on Mar 12, 2015
na konferencji
Author: Andreas Dantz
Source: http://www.flickr.com
Reklama jest dźwignią handlu i ta zasada jest zawsze prawdziwa. Bez odpowiedniej, skutecznej reklamy trudno zaistnieć, ciężko sprzedać swój produkt, dotrzeć do nowych klientów. Nawet nie jest ważne, w jakich czasach żyjemy, gdyż promocja własnych produktów zawsze była wymagana. Działo się to przed wiekami, dzieje się i w dzisiejszych czasach.

No ale aktualnie mamy zdecydowanie większą ilość możliwości, by wypromować swoją ofertę. Coraz więcej firm promuje się w internecie lekceważąc o tradycyjnych metodach, a to błąd.
Banery reklamowe, miasto
Author: adeh
Source: http://www.sxc.hu
Wielu bowiem myśli, że wszystkie środki powinniśmy przerzucić do internetu, iż wszyscy tam są, więc nie warto w sumie promować się tradycyjnie. To tak jakby powiedzieć, że już nikt nie jeździ pociągami, gdyż są samochody i samoloty, więc po co właściwie jeszcze są tory.

To być może przesadny przykład, ale jednakże bardzo dobrze obrazujący konkretny sposób myślenia. Przecież mogą istnieć obok siebie różnorodne inicjatywy, różne środki wyrazu, komunikacji i pozostałych form. Oczywiście szyldy nie powinny być zamieszczone w tym miejscu, które nie należy do nas. Trzeba wykupić miejsce alb umieścić takowy na swoim domu - oczywiście jednorodzinnym.

Bo choć spółdzielnie mieszkaniowe są bardzo różne, to w większości przypadków nie jest za łatwo pozyskać zezwolenie na umieszczenie szyldu. Poza tym, aby drukowanie szyldów (cennik na stronie Bamery-druk) było w istocie opłacalne, zdecydowanie nie należy umieszczać reklamy w słabo widocznym miejscu. Pamiętajmy, że choć możemy sądzić zgoła odmiennie, to nadal Polscy konsumenci nie przyzwyczaili się do najróżniejszych technik promocyjnych. Zatem to oznacza, iż nadal jesteśmy mocno podatni.

No a zresztą w choćby USA ludzie są od dawna codziennie niemal bombardowani reklamami. Efekt? Ciągle nie są uodpornieni na efektywnie działanie reklamy. A to dobrze pokazuje, że w żadnym razie czymś OK nie jest nawet częściowe deprecjonowanie znaczenia promocji w zarządzaniu firmą. To akurat na 100% pewne.