Jak urządzić atrakcyjną konferencję.
Posted by addmean
on Mar 12, 2015
Reklama jest dźwignią handlu i ta zasada jest zawsze prawdziwa. Bez odpowiedniej, skutecznej reklamy trudno zaistnieć, ciężko sprzedać swój produkt, dotrzeć do nowych klientów. Nawet nie jest ważne, w jakich czasach żyjemy, gdyż promocja własnych produktów zawsze była wymagana. Działo się to przed wiekami, dzieje się i w dzisiejszych czasach.

Author: Andreas Dantz
Source: http://www.flickr.com
No ale aktualnie mamy zdecydowanie większą ilość możliwości, by wypromować swoją ofertę. Coraz więcej firm promuje się w internecie lekceważąc o tradycyjnych metodach, a to błąd.
Wielu bowiem myśli, że wszystkie środki powinniśmy przerzucić do internetu, iż wszyscy tam są, więc nie warto w sumie promować się tradycyjnie. To tak jakby powiedzieć, że już nikt nie jeździ pociągami, gdyż są samochody i samoloty, więc po co właściwie jeszcze są tory.

Author: adeh
Source: http://www.sxc.hu
To być może przesadny przykład, ale jednakże bardzo dobrze obrazujący konkretny sposób myślenia. Przecież mogą istnieć obok siebie różnorodne inicjatywy, różne środki wyrazu, komunikacji i pozostałych form. Oczywiście szyldy nie powinny być zamieszczone w tym miejscu, które nie należy do nas. Trzeba wykupić miejsce alb umieścić takowy na swoim domu - oczywiście jednorodzinnym.
Bo choć spółdzielnie mieszkaniowe są bardzo różne, to w większości przypadków nie jest za łatwo pozyskać zezwolenie na umieszczenie szyldu. Poza tym, aby drukowanie szyldów (cennik na stronie Bamery-druk) było w istocie opłacalne, zdecydowanie nie należy umieszczać reklamy w słabo widocznym miejscu. Pamiętajmy, że choć możemy sądzić zgoła odmiennie, to nadal Polscy konsumenci nie przyzwyczaili się do najróżniejszych technik promocyjnych. Zatem to oznacza, iż nadal jesteśmy mocno podatni.
No a zresztą w choćby USA ludzie są od dawna codziennie niemal bombardowani reklamami. Efekt? Ciągle nie są uodpornieni na efektywnie działanie reklamy. A to dobrze pokazuje, że w żadnym razie czymś OK nie jest nawet częściowe deprecjonowanie znaczenia promocji w zarządzaniu firmą. To akurat na 100% pewne.