You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Jakimi sposobami poprawić wydajność codziennych zajęć - sposoby dawania sobie rady ze stresowymi sytuacjami i zarządzania czasem

on Feb 22, 2015
call-center
Wielu ludzi ma pracę, w której nie będzie się mogła nudzić. Wręcz przeciwnie, cały czas mają więcej następnych problemów, obowiązków i spraw do ogarnięcia, i trzeba sobie jakoś z tym wszystkim poradzić. Niestety w wielu przypadkach taki natłok obowiązków połączony z presją i oczekiwaniami ze strony kierownictwa powodują, że u pracowników pojawia się stres. Najczęściej to właśnie sztab menedżerów jest sercem organizacji – od nich zależy wynik pracy całych grup pracowników.

Warto wiedzieć, że przedsiębiorstwa inwestują w rozwój swoich menadżerów, zwłaszcza ze kierowników działów, a poszukujący zatrudnienia cały czas doskonalą swoje kompetencje, które są zawsze w cenie, zaś dobry pracownik oznacza zysk dla pracodawcy. Kwalifikacje, zdobywane z po latach pracy, można rozwijać także na studiach podyplomowych. Różnorodna oferta branży szkoleniowej pozwala na dobór właściwego szkolenia dla danej grupy pracowników. A jest to rzecz niepożądana, ponieważ zestresowany pracownik będzie dużo mniej wydajny, zacznie popełniać błędy i pomyłki, a w końcowym efekcie bardziej lub mniej będzie się to odbijać na kondycji firmy.

Może na tym także ucierpieć profesjonalna obsługa klienta (http://trenerzy.pl/problematyka/profesjonalna-obsluga-klientow/), jeśli dana praca będzie się wiązała z kontaktami z klientami. Rzecz jasna najlepszą metodą jest zapewnienie takiej atmosfery w firmie, aby nie dopuścić do stresu. Lecz w rzeczywistości niewielu pracowników ma tyle szczęścia, że stres będzie ich omijał, niestety większość jakimś sposobem musi dać sobie z nim radę.
Na szczęście w obecnych czasach problem ten jest znany, i jest dużo technik i metod pozwalających na radzenie sobie ze stresem (http://trenerzy.pl/problematyka/radzenie-sobie-ze-stresem/) samodzielnie, lub też z pomocą psychologa, do jakiego warto się wybrać, jeśli samemu nie da się rady.

Szkolenia dla menedżerów (takie jak np. te tutaj) obejmują obszerny zakres kompetencji zarówno komunikacyjnych i rozwojowych. Warto wziąć pod uwagę propozycje dużych ośrodków szkoleniowych oraz mniejszych firm o ugruntowanej pozycji rynkowej. Doskonałym źródłem tego typu ofert jest internet.

Pamiętajmy jednak, że wiedza innych klientów także jest niezawodna to także znaczący element przy podejmowaniu decyzji. Dzięki tego rodzaju działaniom, nasi pracownicy zapoznają się ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nauczą się właściwej obsługi klienta, a także sztuki przekonywania innych. Może się okazać, że w naszym zespole mamy do czynienia z prawdziwymi talentami.

Zazwyczaj ludzie sami nie zdają sobie sprawy z możliwości, jakie w nich drzemią. Nasza misja polega na tym, aby wszystkie te ukryte umiejętności z nich wydobyć. Nie wolno poddać się stresowi, a wyżej opisane zajęcia to jeden z najlepszych sposobów, by nauczyć się go pokonać. Warto jest skorzystać z takich możliwości, w przeciwnym razie stres zapanuje nas nami i nie będziemy cieszyć się ze zwykłych przyjemności oraz radosnych chwil, jakie przecież także nas spotykają, lecz przez stałe zdenerwowanie nie zawsze je dostrzegamy.