You are here

Promocja w youtube

on Feb 27, 2015
praca nad promocją
Author: Lea Latumahina
Source: http://www.flickr.com
W aktualnej rzeczywistości żadna firma nie powinna startować ze swoją działalnością bez stworzenia serwisu internetowego, na którym zaprezentuje swoje usługi i pozwoli poznać się klientom. Bez strony www w gruncie rzeczy nas nie ma, ponieważ dzisiejsi użytkownicy pierwsze co robią, to zweryfikowanie firmy w internecie. Jeżeli jej tam nie odnajdą – szybko rezygnują, bowiem nie mogą dostać na jej temat żadnych informacji. Lecz taki serwis to tylko jeden ze sposobów, aby reklamować firmę w sieci. Co jeszcze możemy zrobić? Poznajmy popularne metody promocji.

projekt marketingowy
Author: Epicantus
Source: http://www.flickr.com
Wystarczą: chęci , pomysłowość oraz - towar, który zamierzamy zaprezentować widzom. Reklamy zamieszczane w YouTube stają się coraz bardziej powszechnym zabiegiem dotarcia do konsumenta. Wszak ujrzeć w sklepie internetowym zdjęcie noży kuchennych, to jednak zupełnie inna historia niż obejrzeć film na temat tego jak sprawują się w kuchni.
przykładowa strona internetowa
Author: Susanne Nilsson
Source: http://www.flickr.com
Promocja firmy w internecie może przyjmować różne formy, a jedną z najwcześniejszych, ale nadal niezwykle często wykorzystywanych, są banery reklamowe. Mogą przyjmować zarówno formę zdjęcia, jak też animacji flash, która przyciąga uwagę ruchomymi obrazkami.

Jednak internauci za nimi nie przepadają, gdyż utrudniają przeglądanie stron internetowych i mogą wywołać zupełnie przeciwne rezultaty. Niewątpliwie jest to dobre rozwiązanie, bo wielu potencjalnych klientów wzmocniło swoją aktywność w sieci, współtworząc bardzo dochodowy rynek. Dlatego remarketing Google jest wydajnym narzędziem zdobywania klientów. Otóż ten rodzaj marketingu polega na tym, by dotrzeć do użytkowników sieci, którzy już odwiedzili naszą witrynę. Remarketing jest procesem kilkuetapowym.

Użytkownicy portalu Zuckerberga mogą i pragną wymieniać opinie, dawać marce uwagi, posiadać wpływ na dalsze działania przedsiębiorstwa. Kto tego nie pojmuje, szybko zostaje sprowadzony na ziemię przez niezależnych fejsbukowiczów. W ostatnich latach zdarzyło się wiele przypadków takiego kiepskiego podejścia do fanów nowych form komunikacji, co zaowocowała silnymi konsekwencjami dla imidżu działalności. Usługi Google Analytics są w dwudziestym pierwszym wieku bardzo cenione i zalecane przez wielu managerów i pozostałe osoby prowadzące swe strony internetowe. Narzędzia proponowane przez Google wyróżniają się wyjątkową wydajnością, przejrzystością i funkcjonalnością.

Podczas korzystania z nich otrzymuje się możliwość poznania wielu pożytecznych rzeczy za pomocą tzw. raportów, dzięki którym na przykład sporo można się dowiedzieć o popularności swojej strony wśród userów. Rozmaite raporty potrafią brać pod uwagę bardzo wiele danych czynników – na przykład jak często strona internetowa jest oglądana przez użytkowników w wybranym kraju. Jest możliwe poznanie jak bardzo cieszy się popularnością dana strona na portalach społecznościowych (jak na przykład FB lub Twitter) lub czy tzw. płatne wyszukiwania , jak również reklamy są skuteczne w zachęcaniu internautów do obejrzenia witryny, a są to tylko wybrane z możliwości. Poza typowymi opcjami analizy marketingowej można za pomocą zaledwie paru kliknięć żądać tak zwanego raportu niestandardowego – wówczas to właściciel serwisu bądź inna uprawniona do tego osoba wybiera kryteria badające popularność strony.