You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Słówek parę o reklamie zewnętrznej

on Mar 30, 2023
Outdoor to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się gałęzi rynku mediowego. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Co istotne, spada efektywność reklamy telewizyjnej. Albowiem zamieniamy swoje przyzwyczajenia i zamiast leniuchowania przed telewizorem decydujemy się na spotkania ze znajomymi czy aktywny wypoczynek.
reklama zewnętrzna
Author: Robert (Bob) Hetherington
Source: http://www.flickr.com
Duże znaczenie ma także fakt, iż reklama zewnętrzna zaczyna być korzystnie oceniana przez samych odbiorców. Sądzimy, że dobrze stworzony layout promocyjny jest estetyczną, najmniej agresywną formą reklamy.

Reklama eksponowana na zewnątrz, czy w dużych aglomeracjach czy w małych miasteczkach, ma wzbudzić zainteresowanie przechodniów, kierowców, mieszkańców. Musi dlatego być odpowiednio duża i interesująca, intensywnie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez efekty świetlne. Przede wszystkim ważne jest, aby została zauważona i co więcej - pozostała w pamięci odbiorców. Z tej przyczyny najpopularniejszą formą reklamy (zobacz więcej w temacie) stały się telebimy.

Reklama na Telebimie w Trójmieście jest dobrze widoczna o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Ocenia się, że trafiają do prawie 90% odbiorców.news (eccoholiday.com/dojazd-wlasny/bulgaria/zlote-piaski/)Taka forma reklamy, jako ma większą przewagę niż wielkoformatowe ekrany plazmowe czy plakaty. Nie tylko skutecznie dociera do potencjalnych klientów, lecz także koszty jej prezentacji są o wiele niższe niż spodziewane koszty reklam w mediach. Sprawdź : przykład na stronie plusem outdooru, z punktu widzenia reklamodawcy jest fakt, że nie możliwości by go wyłączyć. Jak najbardziej przechodzień może zechcieć omijać go wzrokiem, mimo to zdecydowanie unikanie reklamy zewnętrznej nie jest zjawiskiem na taką skalę, jak przełączanie programów telewizyjnych czy wychodzenie do kuchni w trakcie pokazywania telewizyjnych reklam.

Outdoor czeka świetlana przyszłość. Stale rozwijająca się gospodarka i rola odbiorców będą ponadto wzmacniać popyt. Z trudem więc będzie sobie wyobrazić miasta bez reklamy zewnętrznej.