You are here

Tajemniczy klient

on Feb 17, 2015
tajemniczy klient
Source: http://www.sxc.hu/
Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe analizy jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.

Polecane przez wielu producentów badanie satysfakcji klientów na secretclient.com umożliwia dokładne określenie potrzeb oraz określenie kryteriów, którymi kierują się konsumenci. Marketing relacji stale się w Polsce rozwija, na co wpływ ma w szczególności zapotrzebowanie na tego typu reklamową pomoc. Stawiając na sprawdzone opcje można być stuprocentowo pewnym postawienia na odpowiednie wyjście, z którego producenci będą stuprocentowo zadowoleni.

Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem założonych standardów, sposób zaprezentowania usług, zdolność rozpoznania potrzeb klienta i rozwiania jego niepewności. Analizie mogą podlegać również: umiejętności handlowe, obecność materiałów POS, schludność i porządek na terenie punktu.
Secret Client
Dodatkiem do sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact.

Mystery shoppers kontaktują się z firmą korzystając z dostępnych ścieżek dostępu, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, dostęp do informacji itd. Nasza firma realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Zespół: kontrahenci cenią naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów działających nie tylko w większych aglomeracjach, ale również w setkach małych miast. Taki zasięg terenowy korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także redukuje koszty dojazdów.

Badający są objęci specjalnym programem nadzorczym i lojalnościowym.