You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Warto zwrócić uwagę na skuteczność badań zadowolenia klientów

on Feb 14, 2015
Komunikacja marketingowa
Source: sxc.hu/photo/1377963
SecretClient to metoda badania jakości obsługi klienta mystery shopper, dokonywana w trakcie odwiedzin w placówkach sprzedaży lub innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping - więcej na http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html, odpowiadający ustalonej grupie docelowej klientów, sprawdza ustalony zakład, punkt obsługi, placówkę i realizuje opracowane działania. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych norm, sposób zaprezentowania usług, zdolność rozpoznania potrzeb konsumenta i rozwiania jego niepewności. Analizie mogą podlegać także: umiejętności handlowe, dostępność materiałów wsparcia sprzedaży, wygląd i otoczenie punktu.

Stąd też wszyscy właściciele przeróżnych sklepów robią, co w ich mocy, by w ich sklepach jakość obsługi klienta była jak najlepsza.
tajemniczy klient
Source: http://www.sxc.hu/
Bez wątpienia, każdy, kto na co dzień ma do czynienia z różnymi klientami, zdaje sobie sprawę z tego doskonale, co to znaczyć nie spełnić jego kaprysów. Wyprowadzony z równowagi konsument wszczyna kłótnie, wygraża pracownikom punktu albo obiecuje, że naskarży kierownictwu. Zazwyczaj tego typu zachowania następują razem.

Aby uniknąć takich nieprzyjemnych sytuacji, musimy szkolić swoich pracowników w obsłudze klienta. Każda branża jest specyficzna i wymaga całkiem odmiennego podejścia do klienta. Jeśli jednakże mówimy o punkcie usługowym, to mamy do wykorzystania dużo sposobów, którymi można zdobyć zaufanie klienta. Oferta SecretClient obejmuje również badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji.

Podkreśla plusy i minusy akcji, dodatkowe możliwości i ryzyka, ułatwia wybór właściwej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru wyróżnień premiowych. Regularne badania przeprowadzane podczas realizacji programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają sprawdzać czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio wykorzystują te działania jako metodę do wsparcia handlu. Aby zweryfikować, czy nasi sprzedawcy przestrzegają narzuconych schematów, możemy wybrać wiele narzędzi marketingowych. Najlepszym z nich jest tajemniczy klient.

Jest to osoba, którą zatrudnia kierownictwo. Odwiedza ona wybrane sklepy, gdzie zachowuje się jak normalny klient i działa zgodnie z góry ustalonymi wytycznymi. Wartością dodaną SecretClient jest dostęp do opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi - więcej na http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html oraz aktualne raporty konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, współpracowników.