You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Ciekawe metody promocyjne

on Feb 19, 2015
działania marketingowe i promocyjne
Source: http://pixabay.com
System lojalnościowy (link do strony), to świadome działanie na rzecz nawiązania i posiadania jak najlepszych relacji z klientem w danym dziale usługowym. Jest to przeprowadzane przez kilka istotnych zadań, jakie szczegółowo opisywane są w strukturach prosperowania programów lojalnościowych. To zagwarantowanie podwójnej korzyści, gdyż klient przez to posiada zagwarantowaną profesjonalną i przyjemną obsługę oraz wsparcie w rozmaitych zadaniach powiązanych właśnie z wykorzystaniem poszczególnej usługi. Należy jednak zwrócić uwagę na to, że jeżeli ktoś pragnie reklamować się rzeczywiście dobrze, to korzystanie jedynie z tych najbardziej podstawowych rozwiązań nie przyniesie mu jeszcze rzeczywiście satysfakcjonujących efektów.

Dobrą wiadomością jest jednak to, że nowoczesna branża marketingowa ma do zaoferowania dużo więcej interesujących propozycji. Marketing tradycyjny koncentruje się na sprzedaży produktu, marketing relacji (http://www.programylojalnosciowe.pl/aktualnosci/362-jak-budowac-marketing-relacji.html) – na odbiorcy. Dzięki temu buduje się lojalność oraz zaufanie firmy, czyli umożliwia długookresową współpracę. Aby zatrzymać klienta powinno się zapewnić mu uzyskanie korzyści, np. gwarantując korzyści finansowe: promocje czy gratisy.

Istotną rolę pełni także system lojalnościowy. To obecnie jedno z najczęściej stosowanych narzędzi marketingowych. Programy lojalnościowe opierają się na różnych zasadach, jednak powszechnie stosowaną formą korzyści jest premiowanie każdego zakupu punktami, stosownie do wydanej kwoty. Tego typu wyróżnienie stosują np. sieci hipermarketów.

Program lojalnościowy
Source: www.spiceupyourblog.com
Z jakiego powodu firmy powinny wprowadzić program lojalnościowy? Oczywistym powodem jest polegające na przekonaniu konsumentów do skorzystania z oferty firmy, zwiększenia częstotliwości robienia zakupów lub obcowania z daną marką. Dobrze przemyślany system wsparcia biznesowego gwarantuje wzrost zysków ze sprzedaży, a to najważniejsza korzyść. Zezwala również na zbudowanie bazy klientów, którzy dostarczą informacji o swoich przyzwyczajeniach konsumenckich, co z perspektywy firmy jest wiedzą niezwykle wartościową. Natomiast firma posiada oczekiwany dochód finansowy i także gwarancję, że klient przez spory czas będzie korzystał z oferowanych mu usług. Aktualnie prowadzone są różne szkolenia, które dają możliwość zdecydowanie solidniej wykorzystywać ten system i także rozwijać jego opcje we własnej firmie, żeby przez to poziom efektywności zaczynał być dużo lepszy i rzecz jasna gwarantował bardzo dobre korzyści.

Jeżeli chcemy promować się naprawdę efektywnie i przede wszystkim ściągnąć na siebie uwagę potencjalnych klientów, to świetną propozycją niewątpliwie będzie dla nas własny program lojalnościowy. Fakt, w takie działania trzeba nierzadko trochę zainwestować, ale jednocześnie jeżeli zrobimy to w naprawdę dobry sposób, to efekty mogą być wprost niesamowite. Mówiąc ogólnie, taki program zakłada oferowanie klientom najróżniejszych promocyjnych korzyści wynikających z prowadzenia z nami współpracy. Może to być na przykład zbieranie punktów za kupowane w naszym sklepie produkty, czy też nagrody za polecenie znajomemu naszej oferty. Coś takiego dosłownie w każdym przypadku zachęca ludzi do decydowania się akurat na nasze usługi i znacznie wyróżnia nas na tle całej konkurencji, przez co bardzo łatwo można w taki sposób zyskać znaczne zainteresowanie wśród klientów. Więcej na www.programylojalnosciowe.pl Program partnerski to narzędzie, którego pole oddziaływania oraz koszt uruchomienia i prowadzenia dostosowują się do firmy, która z niego korzysta. Właściwość ta sprawia, że program partnerski jest dostępny zarówno dla dużych korporacji o szerokim zasięgu jak i dla małych firm, działających na rynkach lokalnych. Zalety programów afiliacyjnych w połączeniu z relatywnie niskimi kosztami ich wdrożenia sprawiają, że coraz więcej firm decyduje się na ich wykorzystanie.