You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Czym się różni konkurs od loterii oraz co powinno dopomóc przy wyborze postaci promocji?

on Jan 2, 2022
Jedną z metod marketingu jest organizowanie konkursów i loterii. Jeżeli nie wiesz, którą postać wybrać, powinniśmy odpowiedzieć sobie na jedno proste pytanie: czy ważniejsza jest wygoda organizatora, czy uczestników promocji.


Jeśli ważniejsza jest wygoda organizatora, to powinniśmy dobrać konkurs, gdyż jest on o wiele łatwiejszy przy organizacji oraz cechują go skromne wymagania formalne czy też brak opłat, które są związane z początkiem konkursu.


Te zaś charakteryzują także proste rozwiązania skarbowe. Jeżeli jednak bardziej istotna jest dla Ciebie wygoda uczestników, to korzystniejsza będzie loteria. W takim wypadku korzysta się z losowego rozstrzygnięcia danej kampanii promocyjnej. Jest tak dlatego, że bariera wejścia w loterię jest relatywnie niewielka. Wystarczyłoby, że klient kupi jakiś produkt i już będzie brał udział w losowaniu nagród. Strona organizująca loterię jest zobligowana do spełnienia szeregu wymogów, które wynikają z ustawy o grach hazardowych.


gospodarka
Author: Conor Luddy
Source: http://www.flickr.com




loteria
Author: r. nial bradshaw
Source: http://www.flickr.com


klienta
Author: reynermedia
Source: http://www.flickr.com


Niezwykle popularną formą loterii jest zdrapka.

Interesują Cię różnego rodzaju bonusy (http://www.cliff-broker.pl/)? Jeżeli tak, to przejdź na podaną stronę i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy. Będziesz zadowolony.

To niezwykle skuteczne narzędzie reklamy, gdyż jest w stanie przyciągać zainteresowanych niczym magnes. Przy organizowaniu loterii przy wykorzystaniu zdrapki, trzeba zwrócić uwagę na jej jakość (warto byłoby dobrać producenta posiadającego doświadczenie), bezpieczeństwo zdrapek (tutaj istotna jest wiarygodność producenta). Ponadto realizator powinien zaplanować odpowiednią liczbę zdrapek oraz opracować sposób odebrania nagrody. Najłatwiejszy byłby taki sposób, w którym należy zwrócić zdrapkę.


Warto wspomnieć, że taka postać reklamy jest stosowana najczęściej w przypadku loterii fantowych albo promocyjnych. Są one niezwykle popularne, dlatego też uczestnicy mają do nich bardzo spore zaufanie.