You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Identyfikacja wizualna i e-marketing – co warto wiedzieć

on Feb 19, 2015
e-marketing
Author: Luc Legay
Source: http://www.flickr.com
Małopolska stolica, Kraków, od lat stara się o to, aby wymieniać ją wśród pionierów emarketingu. Funkcjonująca tam firma cechuje się sporym potencjałem na tle innych, co robi niemałe wrażenie na klientach. Stałe wprowadzanie innowacyjnych czy szczególnie skutecznych rozwiązań to nasza cecha charakterystyczna. Staramy się efektywnie wykorzystywać potencjał naszych pracowników, by ich pomoc nad pozycjonowaniem strony Państwa firmy była zawsze na najwyższym poziomie.

http://kolorama.com.pl/
Source: http://kolorama.com.pl/
Ogólny look firmy musi być spójny, tylko tak firma stanie się wiarygodna dla konsumenta. Dodatkowo kolorystyka wszelkiego rodzaju reklam, czy etykiet musi być interesująca. Dobór czcionki czy to na opakowanie, czy też do broszury informacyjnej powinien być taki sam. Jeden elelemnt powinien od razu przywodzić na myśl naszą firmę.

W dzisiejszych czasach najważniejsze jest to jak się pokażemy, czyli jak przedstawimy nasz produkt. Od tego, czy wybrana kolorystyka będzie kojarzyła się ludziom z naszą firmą dużo zależy. Dobrze jest też, kiedy poza interesującym logo i porządnym produktem konsument będzie kojarzył nas z jakimiś pozytywnymi akcjami, na przykład z pomocą w schroniskach.
broszura na temat e-marketing
Author: Rafiq Phillips
Source: http://www.flickr.com
Przy reklamowaniu swej firmy warto zwrócić uwagę na to, czy jej identyfikacja wizualna sprzyja w sposobie marketingowej.

Jest to mocno ważne, ponieważ to ona ma wpływ na to, jak dany produkt lub usługa jest postrzegana jak również widziana przez klientów. W standardowy skład identyfikacji wchodzi głównie logo, lecz nie tylko – do jej obrębu należy całość oprawy wizualnej, w tym nawet stroje pracowników, wygląd stoisk , a także oprawa graficzna pozostałych przyborów reklamowych, takich jak dla przykładu ulotki. Trzeba jednak pamiętać o tym, że często nie te najmocniej kolorowe rzeczy najlepiej schodzą. Często delikatniejsze loga o wiele bardziej oddziaływają na klientów.

Wszystko jest zależna od tego, do której grupy wiekowej mamy zamiar skierować dany produkt. Są prowadzone często ankiety, które pozwalają dowiedzieć się dzięki sprawdzonej grupie osób, jaka barwa opakowania rzeczy najbardziej im przekonuje, jaki rozmiar ma opakowanie, czy powinno mieć dodatkową folię. Jest bardzo istotne, aby wszystkie elementy zaważające o wizerunku marki były wytworzone estetycznie, interesująco i konsekwentnie – o wiele powiększa to szanse na popyt, a w rezultacie także na podaż. Nie każdy również wie, że estetyka loga to nie wszystko – powinno być również na tyle banalne jak również uniwersalne, by osiągalny był jego druk w najróżniejszych technikach jak również o rozmaitych rozmiarach.