You are here

Jak być dostrzegalnym w aktualnych czasach? Jak wybić się ponad przeciętność i nie zginąć w szarzyźnie?

on Nov 3, 2017
Ciężko obecnie zaistnieć, przedostać do bardziej powszechnej świadomości. Nie wystarczają tylko umiejętności czy niezwykłe zdolności, należy jeszcze umieć się wypromować. To niby łatwiejsze niż w przeszłości, bo mamy szersze pole do popisu. Jednakowoż to nie takie proste. To że są w zasięgu ręki metody, to jedno, ale trzeba także umieć skutecznie z nich korzystać, a to już nie każdy potrafi.

reklama zewnętrzna - billboard
Author: David Barrie
Source: http://www.flickr.com
Twierdzi się, iż sieć współcześnie jest czołowym atrybutem promowania siebie. Jest w tym faktycznie mnóstwo prawdy, gdyż Internet prezentuje niepowtarzalne możliwości w dziedzinie promocji. Niemniej, każdy żyje takim przekonaniem i każdy tam jest obecny, wobec czego trochę ciężko się
przebić. Wiele osób nie odnajduje się w tym temacie i powierza to zadanie komuś innemu, firmom zewnętrznym, które wymyślają całą kampanię wizerunkową w sieci. W temacie: http://dailymotion.com/video/xrjt0x_telebim-koszalin-gnieznienska-tel-782-666-777_lifestyle.

To oczywiście generuje koszty, a nie zawsze daje pożądane efekty, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę nadążyć za zmieniającymi się trendami nie można skąpić na internetowa promocje. Oto powód dla którego wiele osób próbuje innych sposobów, niestandardowych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli przedsięwzięcia, które mają zaskoczyć innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a idee są takie, żeby nikt się nie domyślił, że to może być podstęp. Stąd też bardzo pasująca nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje bardziej tradycyjnie, ale i efektywniej. Na uwagę zasługują billboardy i telebimy (np.: http://www.dailymotion.com/video/xrjr5c_telebim-korczowa-przejscie-graniczne-tel-782-666-777_lifestyle), a najlepiej sieć telebimów. To bardzo znaczące, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie zaskoczenie, jak promocja poza zasięgiem Internetu. Co najważniejsze, przynosi to wymierne efekty.

Były już okoliczności, że ktoś zniecierpliwiony niemożliwością znalezienia zatrudnienia i tym, że wysyłane CV zatracają się| gdzieś w internecie, postanowił poeksperymentować z wielkoformatowa reklamą. Wykupił ją, stworzył duży plakat ze swoim wizerunkiem, z wypisanymi kwalifikacjami, tak żeby potencjalny pracodawca mógł to dostrzec. Przyznać trzeba, ze to bardzo kreatywne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie rozwiązanie problemu świadczy o wysokim poziomie pomysłowości.

User login