You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Jak wygląda reklama outdoorowa

on Mar 7, 2015
Telebim promocyjny
Author: clry2
Source: http://www.flickr.com
W natłoku i gąszczu przeróżnych reklam dotarcie z przekazem do klientów zaczyna być coraz cięższe. Konsumenci są atakowani reklamą z każdej strony. Telewizja, prasa i radio cały czas promują firmy i ich usługi, praktycznie wszystkie sklepowe szyldy też są przecież jakąś reklamą, a nawet wyjście do pubu z rodziną przeważnie także spowoduje że kilka reklam się zobaczy. Do często używanych przez większość reklamowych agencji są billboardy zlokalizowane przy większych ulicach i w miejscach, gdzie przebywa dużo ludzi.

Indywidualne podejście do wymagań każdego klienta to coś, co nas zdecydowanie wyróżnia na rynku. Nowe propozycje dotyczące reklamy outdoroowej spotykają się ze sporym uznaniem na rynku. Patrząc na ledowe telebimy, są one u nas dopasowywane dokładnie według kryteriów naszych klientów. Kształtowanie komunikatów marketingowych tak, aby w efekcie okazywały się one idealne, to nasze najważniejsze zadanie, które staramy się konsekwentnie i najlepiej jak potrafimy realizować.

Są wyjątkowo różne sposoby, żeby odpowiednio rozreklamować naszą działalność (więcej informacji). Dawniej do w najwyższym stopniu lubianych należała reklama tradycyjna, która przy użyciu masowych środków przekazu tego typu jak chociażby prasa, dzięki której odbiorcy byłi informowani o wszelakich zagraniach naszej aktywności. Obecnie tendencje w dużej dawce się odmieniają, ponieważ jest to wynik wszelkich zmian technologicznych, jakie nadeszły od tego czasu. Nawet nie trzeba wpatrywać się szczegóły bez problemu możemy porównać już samą wielkość pixela, jaka rzutuje później na jakość.

Powinniśmy też pamiętać, iż tak zwany „wirtualny pixel” nie jest takim samym, co pixel realny, co więcej telebim, który
reklama
Author: Metropolitan Transportation Authority of the State of New York
Source: http://www.flickr.com
ma pixel wirtualny 7 milimetrów w rzeczywistości to pixel 14 milimetrów i nie można tego zmienić. Jednocześnie, w pixelu wirtualnym może dojść do kłopotu zagubienia linii, a o tym zazwyczaj konstruktorzy niestety nie wspominają. To znaczy, że nawet jeśli stworzymy telebim na tyle duży, tak by ilość pixeli obrazu odpowiadała ilości pixeli w ekranie diodowym, to i tak ekran diodowy, bazujący na okrągłych diodach będzie dużo gorszej jakości niż telebim w technologii SMD RGB - więcej informacji tutaj. Wybierając ledowe telebimy, możemy w pełni dopasować do naszych kryteriów daną propozycję.

Bogactwo dostępnych obecnie na rynku rozwiązań motywuje spragnionych innowacji klientów do sięgania po coraz doskonalsze drogi rozwijania swoich produktów czy usług. Neony, semafory i reklamy wielkoformatowe sprawdzają się znakomicie, lecz telebimy robią na odbiorcach duże wrażenie wywołują u odbiorców szczególne emocje. Trzeba mieć pewność, że wiele zakładów wynajmuje tego typu ekrany, dzięki czemu możemy z nich wykorzystywać wyłącznie wówczas, jeśli tego potrzebujemy (reklama na billboardzie). Taki wynajem nie jest drogi, a zyskujemy pewność, że nasza reklama trafi do tych osób, do których dotrzeć musi.