You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Programy lojalnościowe - zainwestuj w swoją firmę

on Feb 16, 2015
E-biznes, internet
Author: sxc.hu
Source: http://sxc.hu
W teraźniejszych czasach przeprowadzane są różnorodne działania marketingowe, które mają przełożyć się na bardzo dobre relacje z klientem, które także powinny utrzymywać się jak najdłużej. To daje możliwość regularnie generować zysk finansowy, dlatego że każdy zadowolony klient będzie z chęcią i częściej korzystał z usług danej firmy, czy także oferowanych przez nią dóbr. W takim celu wiele przedsiębiorstw stosuje różnorodne programy, które oparte są na zbudowaniu korzystnych relacji z klientem i także zagwarantowaniem mu rzetelnej obsługi, jaka wpłynie na jego zadowolenie i uznanie. Programy Partnerskie to systemy lojalnościowe realizowane w segmencie B2B, tj.

skierowane do partnerów, pośredników sprzedaży, dostawców, sprzedawców. Chęć do działania jest nie tylko efektem nagród i premii, ale głównie z poczucia należenia do elitarnej grupy, z wartości dodanych, relacji i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.
Szef w biurze firmy
Author: Charlie Kaijo
Source: http://www.flickr.com
System lojalnościowy (sprawdź), to specjalne działanie na rzecz utworzenia i utrzymania bardzo dobrych relacji z klientem w danym sektorze usługowym. Jest to wykonywane przez kilka istotnych czynności, które precyzyjnie prezentowane są w strukturach prosperowania systemów lojalnościowych.

To zagwarantowanie obopólnej korzyści, bo klient dzięki temu ma zagwarantowaną profesjonalną i miłą obsługę oraz pomoc w wielu czynnościach połączonych właśnie z wykorzystaniem danej usługi. Do naszych plusów należą: efekt skali i optymalizacja wydatków, wyjątkowe na polskim rynku know-how, narzędzia informatyczne do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, obsługa prawna i podatkowa. Gwarantujemy pewność i wygodę współpracy z ekspertami oraz kompleksową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, przygotowanie dokumentów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.

Logistyka nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów realizacji programu. W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zakładany, długofalowy skutek i cementuje relacje z jego uczestnikami. Dlatego zbudowaliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę poszczególnych etapów logistyki: dobór nagród, zakup, magazynowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat współpraca z najlepszymi wytwórcami i dostarczycielami pomaga zapewnić dostępność setek precyzyjnie wyselekcjonowanych typów nagród i zredukować koszty ich nabycia i logistyki.

Marketing relacyjny oraz wszelkie programy lojalnościowe odnoszą sukces na całym świecie. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Klienci lubią być kuszeni. A jeżeli można na tym rzeczywiście skorzystać, to dlaczego nie. Kolejna karta w naszym portfelu nie będzie nam ciążyć.