You are here

Reklama outdoorowa

on Feb 17, 2015
Billboard - reklama wielkoformatowa zewnętrzna
Author: Stuart Grout
Source: http://www.flickr.com
Reklama na budynkach może okazać się niezwykle owocna, zwłaszcza kiedy obiekt położony jest w atrakcyjnym miejscu. Poprzez atrakcyjne miejsce w tym przypadku rozumie się lokalizację, w której codziennie pojawia się spora liczba osób. Właśnie za takie tereny przyjmuje się działki oraz budynki położone wzdłuż głównych szos lub autostrad, lecz także w centrum miasta, przy dworcach oraz innych miejscach, które odwiedza dużo ludzi. Im więcej osób ma szansę zauważyć reklamę albo bilbord, tym znaczniejsza szansa, iż przyniesie ona swój zamiar i zachęci przyszłych kontrahentów do skorzystania z usług albo kupna artykułów firmy. Co oczywiste rynek reklamy używa wszystkich najnowszych zdobyczy techniki, jeśli tylko pojawi się technologia, którą można wykorzystać, to od razu znajdzie się dla niej zastosowanie (zobacz - reklama zewnętrzna Kraków).

Praktycznie każda okazja na zdobycie przewagi nad konkurencyjnymi firmami lub ograniczenie kosztu emisji reklam jest bardzo w cenie, stąd też co rusz pojawiają się nowe technologie i pomysły. Do coraz częściej używanych metod reklamy zalicza się reklamy świetlne. Kilka dekad temu panowały migające, barwne neony, tak bardzo typowe dla niejednego budynku za granicą i w Polsce. Coraz większa popularność urządzeń elektronicznych spowodowała, że w miejsce neonów pojawiać się zaczęły tablice reklamowe oparte na panelach LEDO, które mają dużo większe możliwości w porównaniu ze standardowym neonem. Odpowiednie oznakowanie budynków jest nie tylko dobrą wolą ich właściciela.

W Polsce to wymóg prawny. Niektóre budynki są naprawdę duże i odnalezienie się w nich mogłoby generować dość dużo trudności. Dzięki oznakowaniu, osoby, jakie korzystają z tego rodzaju nieruchomości mogą czuć się o wiele bezpieczniej. Tabliczki przeważnie są utrzymane w żywej kolorystyce, dzięki czemu łatwiej rzucają się w oczy i nie ma się kłopotów z ich zlokalizowaniem.
reklama na białym budynku
Author: khair mispan
Source: http://www.flickr.com
W większości przypadków to przedsiębiorcy lub osoby odpowiedzialne za kwestie promocyjne w ich zakładach szukają atrakcyjnych miejsc pod reklamę.

Jeśli więc położenie domu przedstawia się rzeczywiście zachęcająco, z pewnością ktoś się nim zainteresuje. Naturalnie można sobie pomóc, zamieszczając na budynku informację o gotowości wynajęcia tego miejsca pod reklamę albo zamieszczając ofertę w internecie czy czasopiśmie - przeczytaj też o oznakowaniu obiektów. Z pewnością znajdzie się ktoś, kto zapragnie skorzystać z tak dogodnego miejsca. Nim podpisze się jakąkolwiek umowę, warto dowiedzieć się, jakie koszty obowiązują przy takich usługach. Dość ważny jest też ich rozmiar.

Każdy budynek użyteczności publicznej albo budynek firmowy powinien mieć drogę ewakuacyjną, wykorzystywaną w czasie niebezpieczeństwa, gdy na przykład zwyczajne drogi wyjścia z budynku są niedostępne. Nieruchomości powinny też zostać wyposażone w system ochrony przeciwpożarowej, ponieważ to właśnie pożary są jednym z najpoważniejszych i najczęściej spotykanych zagrożeń. Warto pamiętać, że reklama na budynku wymaga pozwolenia, szczególnie jeżeli jest ona wielka. Zanim więc coś się zainstaluje na swym budynku lub działce, lepiej odwiedzić urząd miasta albo gminy oraz poprosić o niezbędne informacje, żeby nie narazić się na demontaż reklamy albo mandat. Jeżeli potrzebne okaże się pozwolenie, trzeba będzie przygotować stosowne podanie oraz czekać na decyzję władz.