Relacje między różnymi osobami jako bardzo istotny czynnik w branży handlowej
Posted by addmean
on Feb 14, 2015
Sukces każdej firmy oparty jest na doskonałych relacjach z klientami. Nawet małe i dopiero raczkujące przedsiębiorstwo, które nie wydaje tysięcy na spektakularną kampanię reklamową, jest w stanie świetnie funkcjonować. Współczesny świat potrafi być dla ludzi biznesu wyjątkowo nieprzychylny. Potencjalni klienci, w obawie przed światowym kryzysem, chcą zaoszczędzić na czym tylko mogą.

Author: Jeffrey Zeldman
Source: http://www.flickr.com
Każda wydana złotówka jest drobiazgowo przemyślana. Dlatego wyjątkowo ciężko jest namówić konsumentów na zakup naszych wyrobów. Ale to nie znaczy, że jest to całkiem niemożliwe.
Musimy jednak zwrócić uwagę na to, że jeżeli ktoś chce reklamować się rzeczywiście dobrze, to korzystanie jedynie z tych najbardziej podstawowych rozwiązań nie będzie w stanie zagwarantować mu jeszcze faktycznie zadowalających efektów.

Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
Na szczęście jednak dzisiejsza branża marketingowa ma do zaoferowania dużo więcej ciekawych propozycji. Programy lojalnościowe i partnerskie zmniejszają znaczenie ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych zniżek i kreują barierę dla konkurencji. Zrealizowaliśmy tysiące tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw.
Przygotowujemy także wewnętrzne programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla pracowników, przedstawicieli handlowych, dealerów i kanałów dystrybucji. Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a przy tym najcięższych etapów realizacji programu.
W istotnej części przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs powodują zamierzony, długoterminowy skutek i pieczętuje więzi z jego uczestnikami. Dlatego stworzyliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę wszystkich etapów logistyki: wybór nagród, nabycie, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Stała, nieprzerwana od lat kooperacja z renomowanymi producentami i dystrybutorami umożliwia zagwarantować dostępność setek precyzyjnie wybranych typów nagród i zredukować ceny ich nabycia i dostarczenia.

Wychodzimy z założenia, że istotą pakietu lojalnościowego nie ma być jedynie bieg po trofea. Oprócz zwiększenia sprzedaży istotną rolę ma tu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się punktem startowym do komunikacji, a segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, styl życia, preferencje, historię relacji, umożliwia idealny dobór środków motywacji. Na bazie naszych badań zadowolenia i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, lecz również wartości niematerialne, dostęp do wiedzy, kanałów informacji oraz wiedza fachowa. Związki wsparte na tych podstawach owocują niezwykle mocną lojalnością.Więcej na http://www.programylojalnosciowe.pl/