You are here

Rozmaite sposoby oraz narzędzia do zarządzania firmą

on Feb 15, 2015
zarządzanie przedsiębiorstwem
Author: MBWA PR
Source: http://www.flickr.com
Dziś wszystko idzie do przodu wraz z postępem technologicznym. To fantastyczne jak logistycznie można rozwiązać niektóre problemy dzięki technice. Do tego typu rozwiązań można zaliczyć karty zbliżeniowe. Karty te pozwalają na otwieranie wielu pomieszczeń, niektóre pozwalają na podniesienie bramek obrotowych albo szlabanów na prywatnych parkingach. Karty bankomatowe również korzystają z tej technologii.

karta kredytowa Visa
Author: reynermedia
Source: http://www.flickr.com
Dzięki nim do pewnej kwoty można zapłacić za towar bez wstukiwania pinu, a tylko przez zbliżenie karty do czytnika. To duże ułatwienie. Ludzie nie muszą mieć pęku kluczy do kilku pomieszczeń w biurze. Nie trzeb pamiętać pinu i spowalniać szybkość obsługi ludzi w kolejce. Karty te wykorzystuje się też w komunikacji miejskiej.

Co ciekawe również legitymacje studenckie są robione właśnie niczym karta zbliżeniowa. Tego typu rozwiązania pomagają w lepszym wykorzystaniu czasu. Mikroprocesor wmontowany w karty zbliżeniowe pozwala na bezstykowe przekazanie danych. Karty rfid - poczytaj na ten temat.
kontrola dostępu
Dzięki współczesnej technologii kontrola dostępu do wielu miejsc okazała się idealnym rozwiązaniem.

Kontrola ta, to system, który dzięki montażowi odpowiednich urządzeń pozwala na identyfikację danej osoby. W korporacjach każdy pracownik ma własny identyfikator, który staje się też kartą dostępu. Wejście do budynku okazuje się możliwe jedynie po dotknięciu czujnika swoją kartą. Bywa, że kontrola dostępu wiąże się z wklepaniem liczbowego kodu. W ekranizacjach filmowych nie raz widzieliśmy inne sposoby.

Te zaobserwowane na ekranie są używane i stosowane przy niezmiennie ważnych rzeczach/miejscach. Do wysokiego poziomu kontroli dostępu zalicza się między innymi skanowanie oka, sprawdzenie linii papilarnych jak również kontrolę głosu. Jest to wielkie uproszczenie dla korporacji jak też dla zwykłego pracownika, nie musi on nosić kluczy do wszystkich pokoi, wystarczy mu jedna karta. Poczytaj więcej na ten oraz pokrewne tematy - system basenowy - wartościowa strona. Najważniejszą funkcjonalnością wszystkich programów do obsługi klientów jest wystawianie im biletów. Ściśle wiąże się to z modułem rozliczeń, dzięki niemu wiadomo dokładnie, jaka była sprzedaż w danym okresie.

Zależnie od branży każdy taki program będzie miał dodatkowe funkcjonalności. Przy obiektach sportowych na pewno może się przydać możliwość prowadzenia rezerwacji, zaś na basenach i w parkach wodnych kompleksowa obsługa szafek na czytniki to dzisiaj standard. Z kolei nowoczesny system parkingowy posiadać musi moduł informowania o zajętych miejscach na placu, połączony z obsługą rezerwacji na dane miejsca. Praktycznie wszystkie programy typu ESOK także wyposażone w szereg potrzebnych zestawień oraz analiz - przeczytaj - a dzięki nim właśnie właściciele mogą wyciągnąć dużo istotnych przy podejmowaniu decyzji wiadomości. Wykorzystując takie programy obsługa obiektu jest znacznie wygodniejsza i szybsza, a poza tym daje dużo więcej możliwości, dlatego też są one bardzo często używane przez zarządców wielu obiektów.