You are here

sprzedawcy

Warto zwrócić uwagę na skuteczność badań zadowolenia klientów

Komunikacja marketingowa
Source: sxc.hu/photo/1377963
SecretClient to metoda badania jakości obsługi klienta mystery shopper, dokonywana w trakcie odwiedzin w placówkach sprzedaży lub innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping - więcej na http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html, odpowiadający ustalonej grupie docelowej klientów, sprawdza ustalony zakład, punkt obsługi, placówkę i realizuje opracowane działania. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych norm, sposób zaprezentowania usług, zdolność rozpoznania potrzeb konsumenta i rozwiania jego niepewności. Analizie mogą podlegać także: umiejętności handlowe, dostępność materiałów wsparcia sprzedaży, wygląd i otoczenie punktu.