You are here

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/polsek.org.pl/includes/menu.inc).

Czym jest Mystery Shopping? Objaśniamy wątpliwości o zawodzie "tajemniczego klienta".

on Sep 24, 2018
Mystery Shopping to forma oceny stanu obsługi klienta w sposób czujny i profesjonalny. Ilekroć dociera do interakcji między klientem i sprzedawcą, pojawia się moment dla Tajemniczego Klienta. Podłożem nazwania takich działań terminem Mystery Shopping jest fakt, że Klienci Testowi mają za zadanie obiektywnego przeprowadzania testów bez przyciągania uwagi lub przymuszenia na obsłudze odmiennego lub specjalnego - w porównaniu z pozostałymi klientami - traktowania.

sklep
Author: Jerry "Woody"
Source: http://www.flickr.com
Tajemniczy klient (Mystery Shopper) jest delegowany do sklepu w celu zakupu określonych wyrobów lub zbadania charakterystycznych aspektów odnośnie wyrobu lub oferowanych usług. Więcej na www.secretclient.com/mystery-shopping-shopper.html. Tytułem przykładu jednego dnia zdołasz wybrać się do bufetu prędkiej obsługi ewentualnie eleganckiej restauracji w celu skonsumowania posiłku, a kolejnego dnia w ramach nowego zlecenia zweryfikować poziom obsługi w kinie albo banku. W ciągu realizacji zlecenia Mystery Shopping masz za zadanie zapamiętać osobliwe elementy całego Twojego doświadczenia dotyczącego elementów lub usług . Po wypełnieniu zlecenia musisz wypełnić szczegółowy formularz jak również udzielić odpowiedzi na pytania z działki wszystkich spraw, jakie zwróciły Twoją adnotację podczas wykonywania zlecenia. Czy steward obsłużył Cię w ciągu 5 minut po przybyciu do lokalu? Czy ekspedient poinformował Cię o ofercie wyjątkowej miesiąca? Za udzielenie odpowiedzi na tego typu pytania i za dyskretną realizację zlecenia pozyskasz indywidualną ocenę i wynagrodzenie. Ma to obowiązek podnieść jakość obsługi klienta . Badania Mystery Shopping przewodzone są przez jednostki i usługodawców w celu przeanalizowania poziomu obsługi, jakości artykułów, motywacji i postępowania personelu oraz Twojej ogólnej opinii. http://secretclient.com/jakosc-obslugi-klienta.html



Dzięki temu firmy wiedzą, w jaki sposób poprawić swoje sprawiania, by spełnić przewidywania klientów. Polegają na zdaniu dyskretnego klienta (Mystery Shopper) oraz na jednostce, która go zatrudnia, dostarczającej wprawnych i dyskretnych protokołów z Mystery Shopping, jakie pomagają usprawnić jakość obsługi klienta i podnieść wydajność. Czytaj też http://www.secretclient.com/badania-satysfakcji-klientow.html.

Mystery Shopping to odpowiedzialne zajęcie opierające się na obustronnym zaufaniu. Od klientów oczekuje się , oprócz rozwiniętego zmysłu uwagi i wrażliwości na składniki, także uczciwości i wierności w działaniu.