You are here

wydajność

Czym jest Mystery Shopping? Objaśniamy wątpliwości o zawodzie "tajemniczego klienta".

kolejka w sklepie
Author: Beverley Goodwin
Source: http://www.flickr.com
Mystery Shopping to rodzaj oceny poziomu obsługi klienta w sposób niezauważalny i specjalistyczny. Ilekroć dochodzi do interakcji pomiędzy klientem i sprzedawcą, pojawia się okazja dla Tajemniczego Klienta. Podłożem nazwania takich działań terminem Mystery Shopping jest fakt, że Klienci Testowi mają obowiązek obiektywnego przeprowadzania testów bez przyciągania atencji lub narzucania na obsłudze innego lub specjalnego - w porównaniu z pozostałymi klientami - traktowania.

Co odnośnie jakości oferowanych teraz szkoleń mówią sami uczestniczący?

tablica szkoleniowa
Author: Luigi Mengato
Source: http://www.flickr.com
Implementacja stosownych rozwiązań technologicznych, które są nam w stanie zapewnić najwyższe normy jakości jest dzisiaj nadzwyczaj pożądana przez wszystkie organizacje. Ich zastosowanie pozwala bowiem na utrzymanie różnych aspektów firmowych na najwyższym i zarazem zadowalającym poziomie. W pewnym sensie ich wdrażanie jest także wyrazem prestiżu, co niewątpliwie będzie odczuwane na rynku jako duży atut. W związku z tak dużą popularnością tego rodzaju działań, każda firma chce pozyskać unikalną wiedzę, dzięki której będzie w stanie je zastosować w praktyce.