You are here

termin

Psychologia, jak każda inna dziedzina nauki, rozwija się na bazie wcześniejszych odkryć i w ten sposób ludzkość jest w stanie pogłębiać swoją wiedzę

szkolenia
Author: BTO - Buy Tourism Online powered by BTO Educational
Source: http://www.flickr.com
Psychologia de facto niewiele różni się od innych dziedzin nauki czy nawet medycyny. Z jakiej przyczyny? Psychologia, zupełnie jak pozostałe nauki, rozwija się dzięki badaniom. Czasem prowadzi je jeden badacz, a czasami nad konkretną tezą pracuje grono naukowców. Tak czy owak otrzymane i przemyślane wyniki zmieniają nie tylko nasze myślenie o świecie, ale także przynoszą korzyści przedstawicielom pozostałych nauk. Wystarczy tutaj nadmienić o specjalistach od marketingu, którzy muszą poznawać tajniki człowieczej psychiki, aby w ten sposób podnieść zyski ze sprzedaży.

Wypełnianie PIT-ów nie musi być skomplikowane! Internet oraz przydatne pragramy, dzięki którym szybko uporamy się z deklaracją PIT

deklaracja podatkowa
Author: eFile.com
Source: http://www.flickr.com
Kiedy przychodzi czas uzupełniania PIT-ów, rozmyślamy nad tym jak najszybciej dopełnić niezbędnych formalności. Istnieje kilka sposobów na to, żeby nie musieć stać w kolejkach w urzędzie jak również zdążyć przed terminem dostarczenia dokumentów. Wielu z nas ma trudności z wypełnieniem deklaracji PIT. Z pozoru nieskomplikowane zadanie może skończyć się wieloma błędami.

NLP - co znaczy to pojęcie, czemu jest tak ważkie i które techniki nlp warto dobrze poznać?

Panowie w słuchawkach
Author: ITU Pictures
Source: http://www.flickr.com
Czy słyszałeś niegdyś takie pojęcie jak NLP? Bardzo możliwe, że obiło Ci się ono pewnego razu o uszy, możliwe też, że nigdy wcześniej nie słyszałeś o nlp. Niewątpliwie jednak warto dowiedzieć się co oznacza to pojęcie, bo okazuje się, że idea ta może okazać się dla Ciebie niezmiernie pożyteczna i ogromnie użyteczna w całym Twoim życiu. NLP, czyli programowanie neurolingwistyczne (ang. Neuro-linguistic programming) (http://polskaakademianlp.pl/) to zestaw technik komunikacji zwróconych na tworzenie i modyfikowanie wzorców postrzegania i myślenia u ludzi.